Jauzi nabigazioa. Joan zuzenean eduki nagusira. (S laster-tekla)

Hemen zaude::

1. Erakundekoa
  2. Argitalpenak

FUNDACION EDPArgitalpenak

Eduki nagusiaren hasiera

Urteko informazioa

EDP 2016 Memoria Fundazioa

Portada Memoria 2015EDP 2015 Memoria Fundazioa

EDP ​​2014 Memoria Fundazioa

Portada Memoria 2013EDP ​​2013 Memoria Fundazioa

HC Energía-Grupo EDP Fundazioaren argitalpenak (2013ko azaroaren 5etik aurrera, fundazio hori EDP Fundazioan barneratuta geratu da).

2012

Portada Memoria 20122012ko Jasangarritasun Memorian ikus daiteke, erantsitako informazioan, Gizarteari eskainitako kapituluan.

2011

Portada Memoria 20112011ko Jasangarritasun Memorian ikus daiteke, erantsitako informazioan, HC Energía Fundazioari eskainitako kapituluan.

2010

Portada Memoria 20102010eko Jasangarritasun Memorian ikus daiteke, erantsitako informazioan, HIDROCANTÁBRICO Fundazioari eskainitako kapituluan.

2009

Portada Memoria 20092009ko Jasangarritasun Memorian ikus daiteke, erantsitako informazioan, HIDROCANTÁBRICO Fundazioari eskainitako kapituluan.

2008

Portada Memoria 20082008ko Jasangarritasun Memorian ikus daiteke, erantsitako informazioan, HIDROCANTÁBRICO Fundazioari eskainitako kapituluan.

2007

Portada Memoria 2007HIDROCANTÁBRICO FUNDAZIOAK, bere jardueren artean, arlo honetako proiektuak egiten ditu, esate baterako, urtegien inguruko ingurumena egokitzeko edo ibaiak birpopulatzeko proiektuak, memoriako 10. kapituluan adierazten den bezala.

2006

Portada Memoria 2006HIDROCANTÁBRICO FUNDAZIOAK parte hartzen duen proiektu ugariek bermatzen dute herritarren bizi-kalitatea hobetzeko duen konpromiso etengabea. Orain dela hamar urte baino gehiago sortu zenetik, Fundazioak egiten dituen gizarte arloko lan guztiak eta kultura eta ingurumena zaintzeko duen interesa bateratzen ditu Korporazioaren Gizarte Erantzukizunaren baitan.

2005

Portada Memoria 2005Izatea, egotea eta bertan jarraitzea. Hori da, duela ia hamarkada bat hasita, HIDROCANTÁBRICO FUNDAZIOA mugitzen duen helburua, eta helburu horrek eraginda sustatzen ditu hainbat eratako jarduerak, arlo anitzekin zerikusia dutenak, hala nola, ingurumenarekin edo kultura sustatzearekin, betiere Korporazioaren Gizarte Erantzukizunaren esparruaren barnean.

Argitalpenak

EDP Fundazioak argitalpen ugari plazaratu ditu bere historian zehar.

Informazioa ezagutzera emateko, 2012an Galiziako, Asturiasko, Kantabriako, Euskadiko, Gaztela eta Leonen iparraldeko eta Nafarroaren ipar-mendebaldeko hegazti iberiarrak identifikatzeko lehenengo gida formatu digitalean argitaratu zuen.

Gidaren egileek, Luis Mario Arcek, Víctor M. Vázquezek eta Gonzalo Gilek, eremuan bertan erraz erabil daitekeen lan bat lortu zuten.

Espainia atlantikoko hegaztiak.

Malagako Unibertsitateak, 2015. urtean, espezieen arteko elkarreraginari eta klima-aldaketak biodibertsitatean dituen ondorioei buruzko azterlan bat egin du, EDPR-ko teknikariekin elkarlanean.

Azterlan hori egin duen lantaldeko kide izan dira: Antonio-Román Muñoz Gallego, Biologian doktorea eta Malagako Unibertsitateko irakaslea, Raimundo Real Giménez, Unibertsitate Hedapenerako dekanordea eta Dibertsitate Biologiko eta Ingurumeneko Doktoretza Programaren koordinatzailea Malagako Unibertsitatean eta Ana Luz Márquez Moya, Biologian eta Ikerkuntzan doktorea, Malagako Unibertsitatean kontratatua.

Azterlana EDPR-ko teknikariek ikuskatu dute Carlos Aguado de Luna eta Tamara Castrillón Ramil.

Harrapakari harkaiztarren elkarreraginak estatu mailan.

EDP Fundazioaren jarduera-esparru guztiak dira EDP Taldearen ADNaren parte. Kolaboratzaile guztiak Talde bakarrean konbinatzen dituen formula kulturarekiko, hezkuntzarekiko, ikerketarekiko eta ingurumenarekiko gustuan oinarritzen da, alderdi soziala ahaztu gabe. Kultura ilustratzeko (EDP Fundazioak kultura babesten baitu), Filipe P Netok argazki batean harrapatu duen une bat hautatu dugu. EDP Produçãoren kolaboratzaile den argazkilari honen irudiek bere ikuspegi paregabearekin eskaintzen dizkigun errealitateak transmititzen dizkigute. Bere lanarekin gurea ilustratuz erakutsi duen eskuzabaltasunagatik, eskerrak eman nahi dizkiogu.

Hemen Filiperen lana hobeto ezagutu daiteke: http://1x.com/member/filipepneto.

Eduki nagusiaren bukaera

Igo