Jauzi nabigazioa. Joan zuzenean eduki nagusira. (S laster-tekla)

Hemen zaude::

1. Erakundekoa
  2. Historia

FUNDACION EDPHistoria

Eduki nagusiaren hasiera

Eraketa

EDP Fundazioaren jatorria Fundación Hidrocantábricon datza. Azken hori 1997ko maiatzaren 30ean eratu zen, 1996ko ekainaren 18an Akziodunen Biltzar Nagusiak aho batez hartu zuen erabakiari jarraiki.

Sozietatean akzioen arloan izan diren aldaketen ondorioz, Fundación Hidrocantábricoren bilakaerak EDP Fundazioaren sorrera ekarri du. Zehazki, 2013ko azaroaren 5ean sortu zen, eta bere helbidea honakoa da: Plaza de la Gesta, 2, 33007 Oviedo.

Eginkizuna

Fundazioaren eginkizuna EDP Taldeak bere jardueraren esparru geografikoan duen konpromisoa indartzea da, bereziki hezkuntzaren, kulturaren, gizartearen eta ingurumenaren arloetan, garapen iraunkorra bultzatzeko; izan ere, energia modu eraginkor eta arduratsuan sortu eta erabiltzea erabakigarria da garapen iraunkorra lortzeko.

Eduki nagusiaren bukaera

Igo